Tema: Re: Liaaadazzz
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-12-26 16:58:57
Ja ir reik paleidinet rankiniu butu. Tame gal kiek ir privalumas. Ir kaip
jau daugkart pasakojau - buk atsargus su prikurke. Jei jei pas tave
neuzhmaitinta pastoviai, tai gali susigadinti failu sistema ir teks
performatuot kortele. Na as kamer anuo prikurkes jungiu tik tada, kai jau
mashina uzhkurta ir ilga laika nereikes ishjunginet variklio. Pvz. ilgesnems
kelionems.

--
Shlipsas
865920307