Tema: Re: Akvariumas Klaipedoj
Autorius: kurmis
Data: 2010-12-21 22:41:23
Ne, be remu jokiu. Tiesiog klijuota su silikonu. Taciau vanduo pilasi ne iki
pat virsaus, ten yra tokia juosta medzio imitacijos apklijuota ir
sutvirtinimas padarytas virsuj. Realiai ismatavimai kiek gali vandens
pripilt yra 70x35x44cm, so ~108 litro gaunas. Siaip man jis kiek didokas,
labiausiai apsidziaugciau jei rasciau kas man vietoj tokio pasiulytu koki
mazesni, taciau manau kad ne labai rasiu, todel atiduosiu uz alu ar valiuta.

"Shlipsas"  parašė naujienų news:ier27g$rnn$1@trimpas.omnitel.net...

beveik 130 litru. Grazu. O korpusas karkasinis? T.y. su remais?

--
Shlipsas
865920307