Tema: Re: Perdarymas iš anglo
Autorius: Milas
Data: 2010-12-20 13:28:04
As kai domejausi pries gera pusmeti, priejau isvados kad turint tam laiko ir
noro galima pasidaryt sau, tik kaina gali priartet labai arti prie
kairiavaires, jei darysi pagal pilna programa o ne i turgu. Meistru tam
reikalui irgi yra geru. Tuo labiau, kad UK masinos mano manymu yra kur kas
gyvesnes yz kairiavaires