Tema: Re: Krize Lietuvoje gileja?
Autorius: a-1
Data: 2010-12-20 10:18:54
jo, ten byski procedura sudetinga, ir brangiau kainuoja, nei siaip numeri
uzdeti...bet: isregistruoji viena masina, isimi jai laikan nr. kita nr.
numeriai lieka ant palanges regitroj, ir TA PACIA DIENA atvarai su nauja
masina ir registruoji/dedi "rezervuota" nr. visa procedura turi buti
apiforminta prasymais atatinkamais...