Tema: Re: Astra H - variklio pasildymas
Autorius: @work
Data: 2010-12-27 15:52:41
Įsiterpsiu. Rudenį nusipirkau Zafira B 1.9 cdti. Irgi nebuvau pamalonintas
šiluma. Kadangi autostrada važiuojant temperatūra nepakildavo aukščiau 75
laipsnių, nutariau, kad kaltas termostatas. Beja, išeinančios šlangos ir
radiatorius irgi buvo šalti.
Aišku, kalbėt daug neverta kaip baisiai tas termostatas paslėptas, kad
niekas nepakeistų... Žodžiu, pakeičiau - dabar autostrada važiuojant yra 85
laipsniai. Kažkada mačiau 88 laipsnius po ilgos kelionės. Tai ilgose
kelionėse pasikeitė tai, kad nebesuku temperatūros iki maksimumo, o tenka
pasimažinti. O mieste ar trumpom distancijom drožiant - vistiek šalu. Ir
nemanau, kad čia kažką pakeisi. Ankščiau mieste užkaisdavo iki 65,
pakeitus - iki 75 laipsnių. Čia kalbu apie coolant temperature. Salone
kaiptai tos šilumos per daug nesijaučia.
Beja, senasis termostatas irgi buvo užsidaręs, tik matyt atsidarymo
temperatūra šiek tiek nukrito. Beja kaina - 130 Lt. Nesveikai.

"Sashokas"  wrote in message news:if9ne0$k8f$1@trimpas.omnitel.net...

thanks uz info, sita meniu zinau

kiek tau prie -10C rodo po 5 minuciu?