Tema: Re: Spynu atidarymas. Paskutine instancija
Autorius: digizitor
Data: 2010-12-17 23:08:56
Nu zmogai renkasi tipo "sarvuotas" duris su tokiom pigiom spynom, kad ir
seifinem,
kad belekoks n00bas atidarinetojas jas nuhakina. Sako pragrezia.. nu nezinau
pas mane tai ir pati spyna
"tipo nepragreziama" ir ant jos dar viena apsauga nuo pragrezimo, kad jei
greshi, tai apsauga
kartu su grazhtu sukasi... Galima ta spyna, anot iterneto, nu"bumplockint"i,
bet snekejau su paciais raktininkais,
kurie tikrai desovas spynas su nagu atrakina tai sake kad patikima...
Nenoriu reklamuot spynos gamintojo, nes tuoj atsiras "specu", kurie prades
triesti, kad va "enternete maciau kaip atrakina
tas tavo spynas"..
Aisku jei reikia "anti-glue-resistant"  tai reikia elektronone spyna det :)

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message
> na jau na jau :) Tas veikejas, kuri ishsivede policija, ish ermitazho
> 24.99 lt kainuojanchia spyna man isude uzh 150 lt be pvm :) Po 20 lt
> serdeliu nera. Mane labiau gasdina seifines spynos pragrezimas.
> Siaip jei kreipsies Ozo 25, kur anas meistras ish tv reportazo dirba, tai
> primygtinai siulys serdeles po 300 lt. Bet nuo kliju neapsaugos vistiek :)

> [...]
>>> 865920307