Tema: Re: patarimo del masinos isigyjimo
Autorius: audrenas69
Data: 2010-12-16 18:29:32
darbe turim panasu golfuka 1,4 tsi (i raudona) apie 90 kw.
valina joptvajmat, tik vat valgo daug. per 100k km eksploatavimo
buvo pabirusi greiciu deze, daugiau kaip ir nieko baisaus. dar
liabda nusprogo, po jos keitimo padidejusios sanaudos
nelabai sumazejo. diziausias minusas garso izoliacija.
o vaziuoja smagiai, bandem 200-210km/h, ant kelio tarsi
prilipes stovi. 6 pavaru greiciu deze visai malonus dalykas

Apsaugos sistemu montavimas, kompiuteriu remontas
www.it-master.lt
tel 867040247

"AurimasB"  parašė naujienų news:ied9cp$10n$1@trimpas.omnitel.net...

vat as irgi vazinejau su tokiu tai labai bukas variklis.. astra f 1,4 irgi
bet kurkas astresne ir zvitresne.. nors bendrai tai netraukia, bet ne ant
tiek :)