Tema: Re: samopalas-elektrinis webastas
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-16 15:24:57
kas cia zino ka ten sumastes ir kaip ten ka darysi... gal tu isimesi tris
akumus ir varysi nuo akumu.. gals aules beterijom... o gal vejo jegaine
isirengsi ant auto stogo... kaip tu bandai visu fantazija, tai va tau
variantai ir dar ne visi ka galima prisifantazuoti.. ir ner cia ko pykti..
ne kiekvienas isivaizduoja kad auto prie rozetes parkuojamas..
O dabar taip pamasciau, kazin darbe irgi jis sildysis nuo elektros? Ar cia
tikslas tik po nakties kad butu?