Tema: Re: audi a6 (C5 1997)
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-12-16 09:20:31
ai čia bbž, kaip pataikysi. iš principo tai variklis sudėtingas ir kai
pasibaigia resursas, būna komplikacijų. Keli matyti su ~200k ridomis, kaip
ir važiuoja ir problemų labai nekelia. Velenėliai tik linkę sudilt ir
tepaluojasi per tarpines.

Dėl generatoriaus nepakomentuosiu, bet tas priekio nuardymas tai juokingas
argumentas palyginus su ginekologinėmis operacijomis kituose automobiliuose,
kur net nėra ką nuardyt kad pasidaryt normalų priėjimą. Jei nieko nepriburta
šūdarankių, tas priekis nusirado per penkiolika minučių. Tuo labiau,
šepetėlius jei ir reiks keist, tai vieną kartą.

Iš kitos pusės, jei man reiktų tuputį valinančio dyzelio, turbūt visgi
žiūrėčiau į BMW 330d/530d......

Dainius