Tema: Re: Kaip prilituot (priklijuot) stiklo sildymo laida?
Autorius: vvvirgis
Data: 2010-12-11 15:45:53
Jei kontaktas atitruko nuo sildymo juostos, tada tik prilituot. Jei nutruko
su visa juosta nuo stiklo, pades tik stiklo keitimas. Per kontakta prateka
nemaza srove, o klijai turi varza ir toje vietoje stiklas labai kais. Man
antas variantas atlaike iki ziemos ir tada stiklas sprogo. Patikrinta.

--
"saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:idvjfv$8hn$1@trimpas.omnitel.net...