Tema: Re: P-PARKAS 'bauda'
Autorius: Susiverziau
Data: 2010-12-11 10:17:12
nu bet as pvz nezinau ar dabar jau suderinta. Tarkim kad po baudos - suderino, visi stendai legalus
tai israsineti pazymas ir grasinti kad isieskos - jie teise  turi?
kitaip tariant - jei panoretu ar galetu padaryt ta ka prirase - perduot anstoliui?
jei anstolis nieko nedaro be teismo sprendimo - tuomet pirmiausia turetu paduot mane i teisma? Ar galetu jie ta padaryt?

bandau suprasti kiek tame popieriuj yra tiesos ir kiek melo. O tada, jei yra melo - ar tas melas nera nusikalstamas is ju puses.