Tema: Re: stacionarus nedidelis akumo pakrovejas - kur ir koki?
Autorius: svyt
Data: 2010-12-07 12:19:37
galma ir mazioau,net sveikiau akumui, tik poto kraut reikia kelias paras ar
net savaite. nenaudojamus akumus garaze taip ir kraunu, jungiu ampera ar net
maziau, ir palieku keliom savaitem. gaila nusmigo tas pakrovejas, teks ir
man pasieskot kito, bet jau 3 metai kaip neprispaudzia reikalas, vien
profilaktiskai pakanka uzvest nevazinejama masina kelis kart per menesi.

--
vyt/ /