Tema: Re: Nebeistraukia nokian wr'ai
Autorius: a
Data: 2010-12-05 11:23:42
Na gerbiamieji, gal nereikia skubotu isvadu?
Technikine praejau spali, pries tai tikrinau servise - kaip ir nieko nerado,
nelabai tikiu kad galejau sukalti per pora menesiu.
Del vaziavimo be galvos - nenoriu kad butu kaip vasara, bet tiesiog mano
supratimu auto manevringumas jau truputi perzenge ribas - nes be jokio
greicio, posukiuose auto reikia gaudyti, o stabdymas visikai tragiskas.
Tai gal visgi padangos labiau egiptietiskai ziemai? Nes pries tai ant kitos
masinos tureti dunlopai wintersport 3d (berods) sekmingai tarnavo tris
sezonus be jokiu kaprizu. O gal viskas ir normaliai, bet man atrodo kad
nevisai :)