Tema: Re: Ivažiavo šiknon.. keli klausimai dėl draudimo
Autorius: kastisv
Data: 2010-12-05 02:39:56
visu pirma, nemanau kad kasnors tau greiciau nei savaite situos darbus
atliks. antra, jau geriau ilgiau ir geria nei greit  ir    xjovai.. trecia,
su servisu visalaik galima suderint laika, nuo kada  masina ims tvarkyt.
ketvirta, if draudimas turi atstovus beveik visuose didesnuose lt miestuose.
o paskiausiai, siaip uzuojauta del avarjos.