Tema: Re: vilnius <-> trakai kelione- 10-15zmoniu..
Autorius: zhaltas
Data: 2010-12-03 19:41:00
o kam rinkt ir kas per vaiku darzeliai ten pas jus?
programoj parasyta pabaiga 04:00.
Ir niekam neydomu ar tu negerei ir liudejai prie lango, ar tu v zopu gatavas.
Arba pizdini savo xodu anksciau arba lauki, arba ikelia luzhusi i autobusa.
Nzn dirbau 2 kolektyvuose ikisiolei, niekada nebudavo toje vietoje problemos.