Tema: Re: '90-'00 kibiro rekomendacija
Autorius: Darius Styra
Data: 2010-12-03 10:46:18
Apie 106 nieko nezinau...
Siaip sakau -tik 205 ir dyzelis, dirba garsiai, girdis kiekvieno ratu sukis,
kuro beveik nejama.  Privalumas ziema - jei uzstrigai kur - tai imusei pirma
begi, atleidai sankaba - islipi, pasiubuoji - kai jau pradeda vaziuot -
isoki vidun ir vsio.
Del vietos 205 - is isores atrodo "nieka gera", bet kai isedi vidun - visai
kitas reikalas, ne tik priekyje vietos yra, bet ir gale patogiai sedisi.
Da privalumas - minksta vaziuokle - kaip tik lietuviskiem keliams.
Vasara privalumas - liukas per visa stoga (be sito liuko, ar su ne
gamykliskai montuotu liuku - net neziureciau)
Dar buna daznai su elektriniais langais.
Dar - teisingai galines sedynes atsilenkia - koki daigta pervezt labai
patogu.
Dar - jei pavyktu rasti toki nesudrozta ir nesupuvusi - tai imciau tik iki
1986 gaminta, kur soniniai veidrodeliai dar be gumu...
Truputis foto:  http://peugeot-205-tuning.skyrock.com/

Styra