Tema: Re: uzsalo bakelis, vasu matj
Autorius: ici-bici-bu
Data: 2010-11-30 20:18:43
Ammm. Vasara naudojau kazkoki vokiska koncetrata, skiesta distiliuotu
vandeniu. Kokie 10 proc. jo ir dabartinio bakelio turini sudaro. Tai kaip ir
nesistebiu jei ten kazkas purkshtuke uzshalo, galejo gi koks purslas ir
vasarinio pakilti iki jo. Viskas ok vnz - nepaduses purkstukas toliau
sekmingai vare, o pastovejus Siauliuose kelias valandas vel sekmingai dirbo
abu. Smulkmenos vnz.

Priekaistu kol kas neturiu, isskyrus ~2 lt paaugusia kaina vln agropolio
ermitaze (uz 5l talpos -20 bakeli). Ir baisu 5 l bakeliu placementa jame -
antrame aukste prisikroviau po 1 ltr buteliu, leisdamasis neveikianciais
laiptais ziuriu - apacioje prie lifto kazkur sone 5l bakeliai sukrauti. Nei
i tvora nei i mieta. Palyginimui to paties Turtle Wax zieminio 4l bakeliu
palete iskart i 2 auksta pakilus, taip ir norisi griebt.