Tema: Re: Kokie veiksmai uzsalus dyzeliui ?
Autorius: Donatas
Data: 2010-11-30 11:05:27
dar ziuresiu filtre, gal ten vanduo, kuris i leda susala. uzsikure
normaliai, bet padirbo 10-15min ir uzgeso. su karstu vandeniu atsildziau,
vel uzvedziau ir vel po kokiu 10-15min uzgeso. tik idomu ar uztenka isimti
filtra, atsildyt, isvalyt, ar cia jau reikia keisti butinai ?

"Kiaule voras"  wrote in message news:id2e95$nor$1@trimpas.omnitel.net...

Man tas pats buvo tik su normalia Mazeikietiska saliara. Buvau prisikurkes
ir vis baka papildydavau. Tai paspaudus -10 nebeuzvedziau. Korishas nutempe
i garaza, pastaciau kaloriferi (ar kaip jis ten0, kad pustu po kapotu (i
filtra, slangas ir pan.). Papute apie valanda. Uzsivede taip gerokai
pasukus. Matyt suko kol visas oras issilakste. Tai vat su salyga kad bake
bebuvo 1/4 to vasarinio, nuvaziavau i LUK ir prisivarvinau su kaupu
ziemines. Gal dar perehodniakas, nezinau. Dar mieste pasitrainiojau taip
pusvalanduka, kad saliara gerai issimaisytu. Dabar bedu kaip ir ner. Paciam
prasciau, nes bakas pilnas "brudo".