Tema: Re: OT:kas kostiumus siuna?
Autorius: pragäras
Data: 2010-11-29 22:18:04
Lelija kažkaip su savo sovietinio tipo parduotuvių aptarnavimu užknisa. suplajui ten paderins viską kaip reikia, tiesa, ne per pigiausiai, bet jei tai darbo drabužis, tai kodėl gi ir ne. o aš visai neseniai savo ne itin grakščiai figurai pusė morkos kostiumą Klopenburge Oze radau. dar variantas į drabužių taisyklą nunešti šiek tiek didesnį kostiumą - įliemenuos ar kaip ten ir tiek žinių