Tema: Re: Užšalo bakelis
Autorius: magnus_dux
Data: 2010-11-29 12:57:10
Nu o man bajeris ispurshiau vis vasarini skysti, nusipirkau -25, supyliau
papurskiau viskas gerai, po nakties nebepurskia. Susinervijau. Namo grisiu
paziuresiu ar tikrai uzsalo. Nes bakelis su likuciu skyscio ismestas I
lauka.

"Korke"  parašė naujienų news:icvqtp$lv7$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai koks jusu tarpuausio turinys tai as nezinau, sake, kad shals, nu tai
ir obuoliui aisku pasidomek kokie skysciai tavo auto jei iki tol px buvo.
Suprantu dar ausinimo, tai norint pakeist ne taip paprasta, bet tai jau
langu apiplovimo...

Jei ten kamuolys ledo, tai tau jokiam pozeminiam su +5 neatsils net ir per
pusdieni pilnai. Lendi po auto, imi portatyvine elektors virykle nu ir
kombinuoji.