Tema: Re: Q:Akumas.
Autorius: Renookas
Data: 2010-11-29 08:48:03
cia uz darbus ar uz darbus su detalemis.. nes jei su detalemis tai gal dar
ner taip baisu? nors per daug nesigilinau.. tik idomu kiek tu garaziukyje
butum sumokejes.. Aisku martona as keikiu iki siol po vieno apsilankymo pas
juos. bet ne tame esme.
Sia vasara kondiske vaziavau pildytis. Galvoju Melgoje brangu tai salia yra
garaziukai bus pigiau. Pokalbis kaip su siuskle vos ne ko cia atvaziavai ,
eiles nematai, o be to dar registruokis kazkada padarysim (na tai nera
blogai), tai kaina 100 Lt ir daugiau. Isvaziuodmaas galvoju idomumo delei
melgoje paklausiu. Sako varyk masina is karto, kaina 100 Lt su PVM. super,
papilde, be eiles, ir kaina man pigiau isejo, nes dar ant firmos saskaita
issirasiau.
Reziume, ka noriu pasakyti, kad pasimokiau ir pats ir kitiems patariu
pasidometi - kiek garazas paims ir kiek servisas. tai ne vienintelis atvejis
kada ir pats likau nustebintas ir ne viena karta esu padares servise darbu
kur garaziniai daugiau prase nei pas mane susimokejo. Yra aisku ir garaziniu
visokiu. Ir gerai dirbanciu, ir pigiai, bet paprastai jie irgi neispigina,
tik mokesciu nemoka:) Siaip gerbiu kai kuriuos kurie protingi, ant saves ir
kokybiskai dirba ir klientu nx nesiuncia..