Tema: Re: kaip kovot su nekaistanciu motoru?
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-11-28 08:42:57
Ne karta rasiau, ir dar parasysiu.
Naujam termostatui reikia papildomai pripjauti "darbini" strypa kokiu 2-4mm,
tuomet padideja termostato atsidarymo temperatura.
Dziaugiesi pora metu, kol "nenuseda".
Tavasis termostatas greiciausiai naujas, greiciausiai kokybiskas ir
greiciausiai pakeistas, bet del kazkokiu priezasciu sistemoje jis atsidaro
per anksti, gal tai susuje su skyscio cirkuliacijos slegiu i termostata
nezinau, bet mano metodas veikia puikiai.

Kitas variantas gali kardono uzsikisti uz radiatoriaus groteliu :)