Tema: Re: Q: ausinimo skystis
Autorius: bomanz
Data: 2010-11-26 14:04:49
Dainiushas wrote:
> jo, į nebrangią pili bile ką ir paskui dejuoji, kad pečiuko keitimas
> kainuoja kaip pusė mašinos. Lygiai kaip kolega keliais postais žemiau.

Ant daugumos aušinimo skysčių bakelių parašyta, kad apsaugo nuo korozijos, kad
universalus, kad tinka visoms mašinoms iki -35'C ir taip toliau. Todėl beveik
visi ir tinka. Ar skystimas viduje tikrai turi deklaruojamas savybes- kitas
klausimas, bet tokiems tyrimams reikia laboratorijos. Todėl ir siūlau pirkti
bele kokį didelio gamintojo. Jei labai norisi taupyti galima Danushis chemicals
gamybos nusipirkti. Langų apiplovimo skystis geras, variklių plovimo skysti
geras, tai galima tikėtis, kad ir antifryzas bus geras.