Tema: Re: automobiliai pigs?
Autorius: signalizacija
Data: 2010-11-25 16:51:52
Imetu frazele is bites plius. Jei nespuratai apie ka tai ka bekomentuot.
Vaikins situ reikalu uzsiima apie 5 metus ir butent jo pastangomis visas
sitas reiklas atsidure EK.

burtiniks ra:

yessuz ra:

Vaikinas( ex Pikciausias) ra:

Porsas ra:

burtiniks ra:
Europos Komisija nusprende prasyti Lietuvos pasalinti kliutis registruoti
salyje transporto priemones, kuriu vairas desineje puseje.

http://www.biteplius.lt/lt/2content.content_view_club/2225456-=%281945
445142)

tai kaip cia dabar bus? a?

Niekaip nebus...jeigu vyriausybeje atsiras normalus teisininkas-tas
"prasymas" ir liks prasymu.

Valentinai, mes apie tai daug kartu kalbeje ir isdiskutave, bet vistiek
neikerti reikalo esmes: nera kietesniu teisininku uz mane siuo klausimu, nes
cia joks teisininkas nepades, nei lietuviskas, nei briuselinis, teise
neleidzia uzsiimti tokiomis nesamonemis, kaip RHD draudimas ES, ir tuo
viskas pasakyta . Tik labai gaila, kad tokiam rezultatui pasiekti reikia
penkiu metu intensyviu pastangu, kad dundukai is Gedimino prospekto
suprastu - game over, jungiam zalia sviesa RHD

nejungs.

gali ir nejungt, bet labai noreciau, kazkokiu budu, kad tam veikejui, kuris
nejungs, tektu ir visa reali acakomybe uz tai

Buk ramus, pagrindinis veikejas, per kuri nejunge, jau du metai kaip aTa,
bet manau, kad finale visa kalte jam bus suversta, taciau is savo puses
galiu garantuoti, kad padarysiu kaip Vyzentalio centro Zuroffas, ir visi,
kurie tiek metu issidirbinejo del tokio elementaraus sprendimo, bus
istraukti i dienos sviesa ir bent jau bus ivardinta ju atsakomybe, kad del
tu ,,specu" sprendimu is Vyriausybes rezervinio fondo bus mokamas zalos
atlyginimas nukentejusiems nuo nesuvokiamai kvailu valdzios vyru sprendimu.
Kita vertus, galeciau gal ir visiskai atsiimti ieskini su salyga, kad tie
zmones is VRM, SM, VKTI ir ,,Regitros" daugiau niekada nebedirbtu valstybes
tarnyboje ir negadintu zmonems gyvenimo.