Tema: Re: kuro sistemos nuorinimas tojotai
Autorius: partizanas
Data: 2010-11-23 00:00:27
jei patys neberasim galu, kam butu galima nutempt kaune ? ir kas jai galetu
patikrint purkstukus ?

"markatas"  wrote in message news:icego2$b40$1@trimpas.omnitel.net...

nelabai, toyotos D4D sistema davikliu klaidingu parametru atzvilgiu
tarmoznuta. Atjungi koki datcika, tai gan nemazai laiko jai prireikia, kol
apsiziuri, kad jis atjungtas. Tuo atzvilgiu slykstokai dirba, ir dar
slyksciau, jei koks daviklis ant numirimo ribos, tai variklis kaip ir
negraziai dirba, o del ko ilgokai neimeta klaidos, realiam laike ziurint
parametrus islenda grazuolis

markatas