Tema: Re: Pacukaible
Autorius: Zyza
Data: 2010-11-19 02:15:38
Kalbant apie tai - kazkuriam cia grupse uztikau, ar ne sitam... Viens
pasakojo istorija, kaip sugalvojo ant mages rankenos pritvirtint zvejybiniu
kabliuku. Karta ateina - isdauztas langas masinos ir pacukas salia raitosi.
Kas idomiausia, kad ne pacukas, o savininkas butu buves kaltas, jei nebutu
issisukes, kad neseniai pirko masina ir nezinojo apie toki bajeri tipo
(praejusio savininko atseit ismislas). Kazkaip labai prasilenke man tai su
logika, nu bet... matyt taip veikia istatymai Lietuvoj...