Tema: Re: Q: Video kamera irasanti kas vyksta pries vairuojama auto
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-11-17 23:56:40
manualas tik popierinis.
8 gb mSD kortelej dabar pas mane ~60 failu. Kortele pilna
filmuoja avi formatu po 5 minutes. siu nustatymu keist nesigauna.
5 minuciu failas - 100-500 mb. Priklauso nuo laiko. Pvz nakti, kai daug
juodos info - failai buna mazesni, sauleta diena failu dydis siekia 400-500
mb. Siaip - 1 sekunde = 1 Mb. Mazdaug taip planuokis.

--
Shlipsas
865920307