Tema: Re: LCD TV kontrastas?
Autorius: xyx
Data: 2010-11-16 17:19:16
Nu as pasijemiau Grundig broshiurka ir man ji siulo "42 telika ziureti is
2,6m HD raiskai ir beveik 3m paprastai...
Tai manau pakankamai, Jei reikes iki sienos datrauksim, nes cia nuo
kineskopinio ekrano matavau...
Arba skersai kambario perstatysim, ten 2x atstumo dasides... Taip kad cia ne
vieta diskusijai...

PC pajunginejimas nepatogus, nes TV pirmam aukste o PC stalas antram....
todel noriu gero USB