Tema: Re: situacija: kas kaltas
Autorius: Ostapas
Data: 2010-11-15 07:12:21
?
joa, tik kad iš savo kuklios vairavimo praktikos galiu konstatuot faktą, jog kokie 85-90% tokių palikinėtojų palieka vietos tiek, kad praeit sunku... jau nekalbant apie pravažiavimą. ir dar rankom beigi kojom mojuoja - greičiau važiuok tik ir mano kibiro neužkabink... tenka spjaut ant išdidumo ir stumt atbulam. tada dar didesnis pasipiktinimas būna - nu ko taip lėtai? o kad gali išsijungt debiliškai sureguliuotas šviesas ir ramiai palaukt tai nesusigalvoja praktiškai nei vienas...