Tema: Re: kur/kokius pirkt kalpokus?
Autorius: Velnias
Data: 2010-11-12 21:19:21
Xuine, nauji skarboidai pas mane, apsinesa purvais per pusdieni - masina
balta, o skarboidai juodai-purvini, jau geriau kazkokie kalpokai butu. Aisku
ziema prilenda sniego, issibalansuoja viskas ir pradeda drebeti - todel
geriau vistiek skarboidai be kalpoku arba geriausia originalus lietnykai.

"Kauno Budulis"  wrote in message news:ibk3i0$pe6$1@trimpas.omnitel.net...

jei daryt bil kaip ar su balioneliu
tai dazysi ir dazysi.
o normaliai paruosti ir nudazyti skardinukai man min 3 sezonus laiko.
zinoma auto reik plaut ir ne po sepeciais.
FX rods praeita rudeni pizdavojo kad nelaikys.
pavasari ipostines buvau fotke su ratais. grazus, tvarkingi ratai.
del kainos - pigiausiai butu vazinet "kaip yra", net kalpoku nereikia.

"Fanas" <netikras@home.lt> wrote in message
> ir dazyt pries kiekviena ziema :)
> "Fanas" <netikras@home.lt> wrote in message
>>> isdziovini.