Tema: Re: Kur gerai ratlankius virina/lygina/dazo Kaune ?...
Autorius: Ernikas
Data: 2010-11-12 09:12:10
nesu specas, bet kiek teko dometis ratlankiu yra keletas tvarkymo techniku
ar metodiku. Vienas is ju tokia sena valcavimas kai ten dengiamas visas
ratlankis tekinamas berods ir t.t.
kitas yra tik tos vietos lyginimas ir jei reikia vyrinimas.

Antras variantas kiek suprantu daukartinis, o pirmas vienkartinis, nes jei
vel pazedimas buna ten kur valcuota, kiek teko dometis tos vietos tvarkyti
kaip ir nera galimybiu.

Viskas priklauso nuo ratlankio stovio, ar jis yra tik kreivas, ar skyles,
kaip skyles ir t.t.

Uziminiau, nes mano vienas ratlankis buvo Kaune darytas valcavimo butu, tai
vel skylo per ta pacia vieta ir dabar del remonto yra galvos skausmas, tiek
man tiek meistrams.

Ernikas