Tema: Re: Stabdziu disku tekinimas
Autorius: Renookas
Data: 2010-11-12 08:22:49
nei kalades lievos, nei chiujovai padare. per ploni diskai buvo. Po tekinimo
pavazinejus labai neilgai ivyko ta situacija, o siemus diskus pamaciau kad
jie net ir sutrukineje jau. butu neiskritus kaladele butu liudniau turbut
pasibaige

Kita vertus, ta karma karmai, bet technika irgi reikia vertinti ne pagal
"man atrodo" o pagal matmenis ir truputi teorija. Nes kai seni diedai ateina
ir aiskina cia viskas px, dar cia laikys simta metu, tai tikrai nereiskia
kad taip ir bus.. truputi tie skaiciai visgi reiskia ir inzinieriai ne siaip
sau skaiciavimus atlieka