Tema: Re: Auto is DE
Autorius: =DP=
Data: 2010-11-10 21:16:01
bus taip kaip dirba dauguma, pats tarkis su pardaveju,
suderink kaina,duok $ ir tau atvez ta masina uz ~300-350e ir turbut dar
nedideli kazkoki %.
arba mokek pardavejui ir tada liks tik atvezimas.
Patarimai: vaziuok tenai pats ieskok apziurinek, arba ieskok cia LT kas veze
pagal uzsakyma,
arba turgai,skelbimai,dileriai ir tt