Tema: Re: Tauro LCD į auto?
Autorius: NJ
Data: 2010-11-10 14:18:33
Siandien gavau Spama ta tema. Ir pigiau negu Tauras:

Pristatome nauja preke - nesiojamas televizorius su imontuotu MPEG4 imtuvu.
Tai modernus, maziausias skaitmenines televizijos imtuvas su LCD-TV ir
programu irasymu i USB.
Spalvotas 7 coliu TFT-LCD 16:9 ekranas, galimybe ziureti (AVI/XVID) filmus
is USB atmintines.
 Televizorius pajungiamas prie 220 V, taip pat tinka naudoti  automobilyje
12 V.
Si imtuva nepaprastai lengva valdyti.
 Galesite ziureti 14 nemokamu programu ir net 12 is ju Lietuviu kalba.
Daugiau informacijos  apie televizoriu:  www.epp.lt

NESIOJAMAS TELEVIZORIUS TV STAR-T7LCD su mpeg4 - 449.00 Lt.

Siulome atkreipti demesi ir i analoginius mazus televizorius,

kuriu kaina musu parduotuveje siuo metu yra ypac maza!

Kaunas, Varniu  g. 48, Vilijampoles T-Market, 34 parduotuve  kaip mus rasti

Tel. pasiteiravimui +370 37 35-41-15  /  +370 698 28-115

Vadovaudamiesi LR Reklamos ir Elektroniniu rysiu istatymu nuostatomis bei
siekdami uztikrinti tinkama ir efektyvu duomenu tvarkyma, prasome jus
sutikimo gauti naujienlaiskius.
 Jei nepageidaujate gauti panasaus pobudzio informacijos, atsakykite i si
laiska su antraste "nesiusti". Vadovas Gintautas Pacenka