Tema: Re: Opel dalys Vln
Autorius: BigM
Data: 2009-04-07 16:29:22
Nu kol kas neplaukioja.

Dabar reikia išspręsti termostato problemą, tik ilgiau pasimalęs pastebėjau,
kad aukščiau 80C darbinė temperatūra nekyla.

Dar tokia nemaloni vibracija iš variklio sekcijos būna jei per mažai apsukų
varikliui duodi pajudėdamas - matomai reikės gr. dėžės ir variklio
tvirtinimo gumas peržiūrėt (daugiau minčių nekyla dėl ko galėtų būt).