Tema: Re: Masina iki 15000 lt
Autorius: Zebras
Data: 2010-11-09 23:29:10
pas mane irgi panasi situacija, ieskau universalo dyzelio tik su biski
mazesniu biudzetu.

siulau atkreipti demesi i Omega nuo 2001 berods su 2,2 dti varikliu. Kainos
ir komplektacijos/kokybes/komforto santykis labai geras gaunasi. dar ir
liktu pinigu.

taip pat MB E220 2,2 cdi varikliu manau vertas demesio, kalbu apie tuos po
facelift'o nuo 1999 vidurio. Nors is isores dar gana senas modelis atrodo,
bet meistru atsiliepimai teigiami tiek apie variklius, tiek vaziuokle.

aisku reik nepamirsti, kad abu pamineti modeliai megsta parudyti.