Tema: Re: Koks greitis autostradoj?
Autorius: joe doe
Data: 2010-11-09 12:49:33
"arne" <arne@gmail.com> wrote in message news:ibb16g$9ia$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Koks daba greitis autostradoje nuo 11-01 110?
> Cia mane bando itikinti, kad tipo tik tam tikrose vietose 110, siaip 100.

Nors realiai i klausima jau buvo atsakyta, bet visviena iskisiu su pavyzdziais ir paaiskinimais:
padares greitai paieska radau sita puslapi:
http://www.teisidas.lt/index.php?newsid=271

cituoju:
PAKEITIMAI JAU NUO DABAR

Vairuotojai istisus metus privalo vaziuoti su ijungtomis artimosiomis zibintu sviesomis (Taisykliu 141 punktas)

Marsrutiniai taksi gali sustoti tik nurodytose sustojimo vietose (Taisykliu 22 punktas)

Greitkelyje maksimalus greitis padidintas iki 110 km/h
Ivesta nauja savoka - greitkelis, ir ji zymintis naujas zenklas "Automobiliams skirtas kelias"
(http://images.plius.lt/autoplius.lt/images/ket_testai/images/istatymai_new_files/image164.gif). Greitkelis - motoriniu transporto
priemoniu eismui skirtas kelias su skiriamaja juosta, i kuri galima ivaziuoti tik skirtingo lygio ar reguliuojamose sankryzose ir
kuris pazymetas zenklu "Automobiliams skirtas kelias" (Taisykliu 161 punktas). Greitkelio reikalavimus atitinka kelio ruozas
Vilnius - Kaunas.
Lengvaisiais automobiliais greitkeliuose nuo balandzio 1 d. iki lapkricio 1 d. leidziama vaziuoti ne didesniu kaip 110 km/h greiciu,
nuo lapkricio 1 d. iki balandzio 1 d. - ne didesniu kaip 100 km/h greiciu (Taisykliu 175.1 punktas).
Greitkeliuose eismo reikalavimai nustatyti tokie patys kaip ir automagistralese (Taisykliu XX skyrius).

Realiai Lietuvoje si zenkla esu mates tik atkarpoje nuo Ziezmariu iki Kauno kelyje Vilnius-Kaunas.