Tema: Re: pilnatis gal?
Autorius: ejs
Data: 2010-11-06 14:37:43
2010.11.06 10:19, monaxas rašė:
> Čia kaip anekdote, kur vyras skambina žmonai ir sako: atsargiai
> važiuok, per radiją pranešė kad kažkoks durnius važiuoja prieš eismą,
> o ta sako: vienas?!!!! Jų čia dachuja!!!!!!!!!

aha. Stovi blondinė Baltupio-Marcinkevičiaus sankryžoje kairiojoje
kraštinėje juostoje ir piktai mirksi, mol ko aš tiesiai į ją važiuoju.
Dar vienas Bilas ties Lobio gatve kraštinėje kairėje juostoje su 80+.
Paskutinis sutiktas buvo ties Braškių g. Gal jis kažką ir lenkė, bet
lenkiamojo taip ir nesutikau.

Suprantu, penktadienis, mėnulio fazė negraži...
Paskui ir leidžias tokie ant stogų.
--
ejs