Tema: Re: Greiciu dezes dantraciai - kur rasti?
Autorius: signalizacija
Data: 2010-11-04 17:01:02
Mane nuskriaude, nes draugelis per guoliu dezes nesugebedavo man kokio
shudniekio retkarcias pakrapstyt. Ir dar keikdavosi kad darbo daug ir dirbt
nebespeja.
Dar turiu toki vagina jetta. Kas keli simtai km ka nors reikai keist. Tai
koki stabdziu cilindriukai susprogsta, tai dar kas ... ir taip be galo be
krasto.