Tema: Re: Renault megane 1,5dCi - pavaru deze
Autorius: R MMegane
Data: 2010-11-03 22:55:07
Matai tame ir problema newsuose, labai nukrypstama nuo temos. Gavau gal 1
atsakyma i nemazai klausimu. Apsviesiu:

Yra tokiu servisu lietuvoje, kur nuvaziavus pakeisti tepalo variklyje, jie
sugeba isleisti greiciu dezes tepala, pripilti tepalo i varikli, pakeisti
tepalo filtra, israsyt saskaitele.. ir apsimest "slangais". Papuole
maziausiai ant 800lt.

Pacioj masinoj nebuvo nei maziausio triuksmo ar kazko kas verstu pagalvoti
kad vaziuojama tuscia deze, tik isjungus 5ta begi ir issukus is
magistrales.. prasidejo..

Isarde deze siandien, nebera 2ojo ir 5ojo begio dantraciu.. turi detales..
bet 5tas begis skiriasi, tad klausimas expertams:

5to begio originalo perdavimas 1,35
5to begio siulomo keisti perdavimas 1,32

ar stipriai pasijaus skirtumas ant rpm prie didesnio greico?

M.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5589 (20101103) __________

http://www.eset.com