Tema: Re: KET bilietai
Autorius: Korke
Data: 2010-11-03 16:55:51
Buten, kadangi nemates dabartiniu bilietu tai neaiskink kitiems apie vien
knygeles paskaitymus rimta fizionomija. Prisestum dabar labai idomu butu
pamatyt rezultatus. Teisingai Duda raso, kai kuriuos klausimus ir atsakymU i
juos rinkini reikia prisimint paprasciausiai, ne del to, kad nezinojai
atsakymo isvis, o dazniausiai del to, kad is bendro issilavinimo ir normaliu
suvokimu zmogisku pasiskaicius KET i ta klausima atrodytu teisingas
vienas( ar du) atsakymas pilnai, o antras (ar trecias) variantas i atsakymu
"komplekta" tik siaip is serijos "good to have" , o ne "must have".
Analogiskai atvirkstinis variantas galima, kai atrodytu pvz triju atsakymu
reik, kad butu atsakyta i klausima, o pasirodo dvieju.... :-/.
O cia savo islaikymo pagyras galejai pasilaikyt sau jei tokioj mokykol
laikei mokyklini, tau nuskilo, kad islaikei regitroje, butum susimoves, kas
butu kaltas ir kaltintas , tai aisku mokykla gi..ji kalta, kad neismoke, o
tikrai ne tu, kad tinderi musei (cia pagal susimovusiu ir Susisiekimo
ministerijos poziuri).
Disclaimeri's: kad isvengt bereikalingu najiezdu pats islaikiau visa sita
dalyka pries 17 metu, bet turiu progos gyvai isbandyti ir "paskutines
naujoves" sitoje srityje, tai kas liecia zenklus, sankryzas, vaziavimo
tvarkas viskas po senovei yra, nieko naujo neisrasi, jei ismokai ir naudoji
kasdien nepamirsi, bet kitur tai idomiu klausimybiniu imantrybiu prigaminta
ten.