Tema: Re: del kiseninio prozektoriaus
Autorius: AndriuZ
Data: 2010-11-03 15:28:37
tiesa pasakius nezinau
vat  istysinio svietimo klausimas ar jis pats atlaikytu 2 val, nes kai
pilnia pakrauta batarke tai sviecia kazkiek geriau bet ir kaista kurkas
labiau ir po kokiu 15 min pasidaro jau karstokas rankoje laikyti ... bet man
asmeniskai ir niekad nebuvo poreikio sviesti su juo 2 valandas :D

>>> http://cgi.ebay.com/CREE-Led-500-Lm-Rechargeable-K8-Flashlight-Torch-Lamp-/300488050039?pt=US_Flashlights&hash=item45f67bc577