Tema: Re: VW GOLF IV R32 priekinio bamperio
Autorius: Ernikas
Data: 2010-11-03 09:52:59
faktas kad uzdejus bamperi ant 2,8 jis tikrai nepasidarys 3,2.
o stiklo pluosto nedesiu, kad ir koks jis geras butu :)

cia tokios mintys kilo, kai kieme moteriske atbulom dabartini bamperi
subjaurojo.

Taigi reziume R32 bamperio kaina didele, naudotu LT nerasta, nei VW nei
Rimtoma nesugebejo pasakyti ar R32 tiks ant 2,8.

Taigi, reikalas atmestas, draudimas tvarkys esama.

Ernikas