Tema: Re: BUMCIKAI!
Autorius: VNO
Data: 2010-10-30 12:54:17
negraziai, jo, bet tiesa buna ir negrazi.
lenkijos autonomija - tai nesamoniu nesamoniu ir keliu debilu grupele, kuri priesina vienos salies piliecius.
perpisti tikiems per parmuze.

o del zydu - jei jie matys nauda, tai kreipsis aisku.
kol kas as matau ,akd senu kapiniu (kurin n yramieste) pagalba, kazkokia izraelio imone be konkurso gavo 300 k Lt.
o dar kazkokia imone gaus $$$ uz aisktes perdaryma.

VNO