Tema: Re: multiplabled
Autorius: Arynas
Data: 2010-11-08 12:56:17
2001 gimimo is Italijos, uz 11 000 Lt. Pravaziuota 215 000 chebra sake
realu.
Po pirkimo greit sugedo turbina, gal kokio daktaro buvo ipilta?
Sailenblokai buvo isdile, priesrukiniai zibintai suduze.
Generatoriaus korpusas suskiles, manau toks buvo perkant.
Matesi kad daug vazineta zvirkeliais.
Paremontavus dabar nesiskundziu.