Tema: Re: Dar karta del ivertinimo
Autorius: Valdzia
Data: 2010-10-28 22:57:03
> vat man ir ydomu. tarkim nupizdija dabar karuti, draudimas pagal vmi tas
> kainas ima ar ne? ar pradeda isipisinet ir ima zemiausia autopliuso kaina?

ima pirmus 5 autopliuso skelbimus, kartais net kilovatu ir darbinio turio
neparinke, apie kebulo tipa nekalbu. ima metus ir modeli, is pirmu 5
skelbimu veda vidurki ir siulo ismoka. ziuri kliento reakcija ir reikalui
esant po truputi pridedineja. beje buvo kad vietoj europietisko modelio
siulo nupirkti amerikietiska. zodziu isvada kad geriau nepapulti ant
totalinio ivykio nes tiketinas minusas.