Tema: Re: kuom geriau du velenai negu vienas ?
Autorius: Kestas.
Data: 2010-10-28 20:40:20
Nu man irgi panasiai, tik per 4 metus nutiko dar baisesniu dalyku - be papuvusiu
laidu kuri laika nesivede, tai dar dujos sulankste  kapota (po uzpylimo neuztrenkiau
ir atsidare ant 90ties), o niekseliai bagazine (nulupo spoileri ir paliko grazias skyles).
Nu dar liambda susidevejo ir gofra salia oro matuokles prakiuro. O daugiau kaip ir
neprisimenu, na buvo tokia problemele kad vienu metu benzinu neveike vienas
cilindras, o i koki servisa nesikreipiau tai net nesieme ziureti - variklistai siunte pas
dujininkus, o dujininkai pas variklistus. Pasibaige tuom, kad uzkniso ir paklibinau
reikiama kontakta kuri apgadinau bekeisdamas gofra - ir bedos baigesi :)