Tema: Re: Passat ar A6 :)
Autorius: chz@work
Data: 2010-10-28 12:19:59
Del vaziuokliu tai kiek zinau jos vienodos ir vienodai arba laiko arba
nelaiko :) Su passatu vazineju jau pora metu. nuvaziavau ~180 kkm. Vaziuokle
t.y. priekinius sarnyrus ir kitas prie to priklausancias gumeles teko keisti
(restauruoti) 2 kartus per abu kartus suma susidare ~1000 LTL tai manau kad
tokiam laikotarpiui ir km skaiciui visai neblogai. Aisku ne pati tvirciausia
vaziuokle, bet vaziuoti maloni. Gale nieko neteko keisti. Tik variklis pas
mane 1,8 T benzas/dujos tai del tdi nieko nepasakysiu. Minetojo variklio
sanaudos ~12-14 ltr duju. Gale vaziuokle apskritai neremontuota ir kol kas
nesipraso remontuojama. Daugiau kazkokiu passato "LIGU" :)) nepastebeta.