Tema: Re: Auto pirkimas EU
Autorius: nebutinai
Data: 2010-10-23 20:29:39
pries 5 metus pirkausi pats DE srote, registravau ant savo ind. imones
JOKIU mokesciu niekam nemokejau. Sumokejau libanieciui ta suma kokia suderejom ir tiek
Tai buvo dvieju juridiniu asmenu santykiai, mano imone nera pvm moketojas. Taigi, pvm jau buvo
itraukta i vokiska suma, iseina.
taciau man to zinot visai nereikejo. Sumokejau, registravau ten tranzita, gavau numerius, tuo paciu
smugiu ten vietoj pirkau privaloma CA draudima dviem savaitem ir parriedejau.
Runkelistane privalomai regitra, tuvlita ir CAD. vsio. Lygiai po 4 metu masina 'nusidevejo' ir buvo
isimta is imones balanso.