Tema: Re: Q: 2.5 TDi purkstukas (garso skleidimas?)
Autorius: Jonas
Data: 2010-10-21 13:44:11
gal as ne taip pasakiau, gal ne tai kad klaida meta, bet pagal kazkokius
parodymus ar skaiciukus kazkas ne taip, rode ten ir lapa atspausdinta man,
tik neatsimenu kas ir kaip ten tiksliai.
O ta trecia patartumet ieskot srotuose? ar visgi pirkti nauja, audi saukia
apie 1500Lt, turbut autopaslauga pigiau negautu,o ne originaliu kogero nera?